tirsdag 23. juni 2009

Hurra, 5100kr tilbake på skatten ^^

Og jeg får det i morgen, så jeg får heldigvis betalt husleia mi i juli! *puste lettet ut*

Jeg har så lyst å kjøpe meg en bikini, men jeg syns alt er så dyrt, og jeg vet ikke om den kommer til å passe.. (store hofter og ikke-eksisterende pupper). Så det å handle fra internettet blir et skudd i mørket når det kommet til meg og bikini.

Dette er noe av det jeg ønsker meg:

Syns det er supergøy at monokinier har blitt så populært! Likte de kjempegodt da jeg var lita, drev og så på bilder fra 80-tallet, hehe..

Ja, og i morgen skal jeg på premieren til Transformers: Revenge of the Fallen.. jeg gleder meg så endeløst sinnssvakt mye!! *ligge i en dam av sikkel på gulvet*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community