søndag 20. desember 2009

Puls

Oppdatering på oppdrag fra Pernille. Kinda. ;)

Tja, har vært supertravel den siste måneden, faen mye stress med skole og jobb og fylla og venner, og, og, og..! Har vært på to julebord, to shoppedager (både julegaver og julegaver til meg selv ;)) og masse jobbing, så nå er det digg med jul!

Okej, bilder!
Advarsel, mange bilder!

Juleverksted hos Samuel og Susann 06.12.09:
Barske Jan Gaute og Samuel lager julekurv. Barskt.

Jeg og Susann holdt på å le oss i hjel av papplata her.. Hun tegnet opp to sirkler for å lage pompoms, og jeg bryter ut; UGLE!! ^^

Pørnihørni på gulvet klar til å lage finstygge juledekorasjoner!

Jentene i fullt pepperkakebakingmodus ;D

Sjekk hodeskallen, og den brente soppen xD

Her er det jeg lagde;
Tenkte å lage en vanlig (her: gammel) nisse, men med de søte øynene og den søte munnen så blir skjegget liksom.. ikke særlig overbevisende ;)

Også lagde jeg denne hårklypa. Snurpet sammen rødt stoff og broderte på hvitblanke perler. Fikk liksom ikke gjort så veldig mye den kvelden siden jeg måtte hjem til en selskapssjuk kjæreste, men det var superkoselig! :)

Julebord med jobben, 18.12.09:
Jan Gaute hadde feber og begynte å bli rimelig full i løpet kvelden... = retard xD
Han sa jeg måtte passe på ham litt, men glemte det helt :p

Jeg og Jørgen er kanskje de eneste go'trønderne på jobben, og vi er like classy begge to. Bare at han er hip hop'er og skitten i kjeften og jeg er goter (eh, lol) og skitten i kjeften. Alltid kult å være på jobb med han xD

ISH! Jeg brukte jo underskjørt til kjolen min, men tenkte ikke så langt at dårlig klipt tyllskjørt og nylonstrømpebukser ikke går så veldig bra sammen.. Det ser ut som hår, æsj xD
Antrekket mitt fra Julebordet:
Tryne.

Kjole: Innocent World
Skjorte: Zara
Smykke: D&G
Veske: H&M

Pulebord og Bat-Rave den 12.12.09:
Siden dette ikke et typisk julebord, syns jeg det var kult at The Hellfire Club arrangerte julebord (eller pulebord, som de påstår) til de som ville bli med :) Måtte ha med egen mat, seff. Jeg brukte en halvtime på bare å lage brunsaus fra scratch, følte meg veldig flink! Kokte poteter og varmet opp julepølse og medisterkake og, da. Det var adskillig enklere enn sausen. ;p

....Hm.
Prøvde å finne bilder fra kvelden, men jeg har de tydeligvis ikke lengre, tror jeg kanskje prøvde å overføre bildene i fylla? Jeg husker hvertfall ikke.

NEI! Haha, jeg la det jo igjen hjemme. Brukte kameraet til Veronicapus, begynte å lure nå ;)
MONGO!

Da hopper vi videre til Martins bursdagsfeiring 19.12.09!
Tok bilder med tre forskjellige kameraer, så jeg har ikke så mange bilder å vise her heller XD

Veronica og Martin, rimelig tidlig på kvelden :P

Andreas, Kim, Jegor, Hille (haha!), Martin og Thomas. Skikkelig pølsefest.. xD

Da jeg og Veronica endelig kom oss ut av huset og inn til byen tenkte jeg at vi måtte ta et bilde i kulda :) Var også en annen gruppe som var på vei til byen, som stoppet oss og ville ta bilde av oss fordi vi var så søte og fargerike :3
Hadde det überkoselig i hele gårkveld, fra vors i femtiden til nach i femtiden :) Jeg og Veronica dro på Dark City på 3B, der var det mange kjente ansikt! Utrolig kult å komme på 3b når festen allerede er i gang, som regel har jeg og gjengen vært de første som kommer :p
Er i rimelig bra form etter i går, mye bedre enn forventet! Skyldes sikkert den digre middagen jeg spiste før jeg begynte å drikke! ;D

Antrekk:
Rosa og turkis FTW!
Følte meg som en søt syrete marshmallow!

Tryne

Jakke, rosa: Cubus, barneavd.
Jakke, sort: Eh, husker ikke. Det er bare en gammel og stygg "kosedress"jakke :P
Skjørt: H&M (Det glir opp. Konstant.)
Singlet: H&M
Strømpebukser: H&M
Skjerf: Wow
Veske: H&M

Hm, tror dette er et godt eksempel på hvordan være litt alternativ med klær bare fra vanlige kleskjeder :P

Så går vi videre med en del random antrekk- og sminkebilder:

Genser, rød: Angelic Pretty
Genser, hvit: H&M
Skjørt: Cubus, barneavd
Strømpebukse: Innocent World
Boots: Yosuke

Genser: Oasis
Smykke: D&G
Sløyfer: H&M, barneavd

Jeg elsker den genseren her, men! Det irriterte meg ganske mye over at den var smådiger på meg, selvom det var str XS.. Så jeg sydde den inn, enkelt og greit ;)
Syns de puffermene er helt herlige!

Kald dag med pompoms, sløyfer og fargerike skjerf. Man kan fortsatt kle seg søtt uten å fryse av seg fingrene! Invester i noen søte hvite fuskepelsvotter, eller kaninvotter :) Hvis man har litt små hender er det jo bare å gå på barneavdelinga i kleskjeder, jeg syns det er kjempegøy å lete opp accessories der!

Ja.

Nå skal jeg slutte å skrive, posten er lang nok som det er..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

poupeegirl fashion brand community